בעבר מידע זה כלל לא נשמר במאגרי מידע של החברה או נשמר באופן חלקי. מידע זה מאוד נחוץ לבניית אסטרטגיה מתאימה לקיום יחסים עם הלקוח לאורך זמן.
בעולם התחרותי של היום מאוד חשוב לבנות יחסים עם הלקוח אשר יחזיקו מעמד לזמן רב. קיום של יחסים אלו יכול להתרחש אך ורק כאשר קיימת שביעות רצון מצד הלקוח והלקוח נשאר רווחי לחברה.
חברות רבות כיום נוקטות בשיטה של העמדת הלקוח במרכז הזירה של הפעילות השיווקית שלהם ובכך מגדילים את הרווחים תוך קיום יחסים לאורך זמן. בעבר בהעדר אמצעים מתאימים הרבה חברות היו מאבדים לקוחות בלי אפילו לחזות שזה יכול לקרות. הקמת מערכות ניהול לקוחות באה כמענה לבעיה זו. תחום מערכות ניהול לקוחות ממוחשבות עדיין נמצא בחיתולים, אך כבר הצליח להוכיח את עצמו.
כיום ניתן לזהות שימוש נרחב במערכות ניהול לקוחות בכל הענפים. החברות שמוכנות להעמיד את הלקוחות שלהם במרכז הבמה על מנת להגיע לרווח המקסימלי, רואות צורך רב בשימוש במערכות ניהול לקוחות. קיים מספר רב של חברות המפתחות מערכות ניהול לקוחות. למעשה מדובר בחברות אשר מוכרות את התוכנה לחברות היעד ובדרך כלל מספקים גם שירות הכשרת העובדים בחברה עצמה. התקנת מערכות ניהול לקוחות חדשות בהרבה מקרים מחייבת גם התקנת חומרה חדשה. החברה זקוקה במשאבים רבים בשביל להתקין מערכת חדשה.
כיום נפוצות מערכות ניהול לקוחות מסוג אחר. הן נקראות מערכות ניהול לקוחות מקוונות ולמעשה מאפשרות לבעלי החברה להנות משירותיהם ללא צורך בהתקנת תוכנה חדשה. הגישה אל בסיס הנתונים של החברה מתבצע דרך האינטרנט.
קבוצת נירוקס המתמחת בתחום העסקי באינטרנט, משווקת מוצר המסייע לארגון יעיל של העסק, ומשפר את התפוקה של העסק
בעשרות אחוזים. מערכת ניהול לקוחות, CRM,
פרטים נוספים באתר http://www.GOAPP.co.il/
>או בטלפון 0732555000